
eBO RWD
eBO to bezpieczny, funkcjonalny i bardzo intuicyjny system pozwalający na obsługę Twoich kont przez Internet 24/7.
Instrukcja obsługi EBO RWD Klient Indywidualny
Obsługa przez telefon - IVR
Umożliwia interaktywną obsługę zmiany hasła, odblokowania identyfikatora oraz blokady dostępu.
Usługa dedykowana jest dla użytkowników systemu eBO.
System automatycznej obsługi telefonicznej IVR (ang. Interactive Voice Response) dostępny jest pod numerem telefonu +48 413 108 867.
Po połączeniu ze wskazanym powyżej numerem telefonu i wysłuchaniu komunikatu powitalnego, należy z klawiatury telefonu wprowadzić:
- identyfikator użytkownika eBO zakończony znakiem „ # ”;
- ustawiony w systemie eBO telekod zakończony znakiem „ # ”;
Następnie z klawiatury telefonu należy wybrać numer dostępnej usługi:
1 – ustaw hasło lub odblokuj identyfikator (eBO);
2 – zablokuj dostęp do kanału www (eBO);
0 – wyjście z systemu (eBO);
Podczas korzystania z IVR należy stosować się do komunikatów telefonicznych systemu.
Instrukcja uruchomienia usługi:
Instrukcja uruchomienia usługi IVR
Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej.
Co zrobić aby bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej
- Zawsze upewnij się, że wprowadzony w okno przeglądarki adres internetowy banku jest poprawny
- Upewnij się, czy połączenie jest szyfrowane, sprawdzając czy adres strony w oknie
- przeglądarki wygląda następująco: https://eborwd.bspinczow.pl/
- Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim swojego numeru klienta, haseł i karty kodów jednorazowych, nie podawaj ich na nieszyfrowanych stronach
- Nie odpowiadaj na wiadomości e-mailowe, których autorzy proszą o ujawnienie czy zweryfikowanie Twoich danych osobowych, informacji, dotyczących numeru konta czy karty płatniczej
- Nigdy nie wchodzić na stronę logowania do systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do banku
- Nigdy nie przesyłaj e-mailem żadnych informacji osobistych ani finansowych typu hasła numery kart itp.
- Dbaj o bezpieczeństwo własnego komputera, stosuj aktualny program antywirusowy oraz firewall
- Staraj się przy korzystaniu z bankowości elektronicznej używać własnego komputera, a nie komputera w kawiarence internetowej czy innym miejscu publicznym
- Nie zapisuj nigdzie haseł, ani PIN-u.
- Nie przechowuj haseł ani loginów w miejscach, w których ktoś mógłby je łatwo znaleźć
- Nie używaj tego samego hasła, którego używasz do logowania się w banku, na innych stronach internetowych
- Jeśli zmieniasz swoje hasło, wybierz takie, którego nie można łatwo odgadnąć - niech to będzie kombinacja liter, cyfr i znaków specjalnych
- Nigdy nie odchodź od komputera, kiedy jesteś zalogowany na swoim rachunku bankowym
- Upewnij się, że poprawnie wylogowałeś się po zakończeniu działań na swoim rachunku poprzez opcję "Wyloguj"
- Przynajmniej raz w miesiącu należy sprawdzić czy jest udostępniona nowsza wersja używanej przeglądarki – jeśli tak należy ją zaktualizować. Dodatkowo należy na bieżąco aktualizować system operacyjny (Windows) oraz szczególnie narażone na ataki hakerskie oprogramowania takie jak: java, flash player oraz oprogramowanie do obsługi plików pdf
- Należy unikać przeklejania numerów rachunków (funkcji kopiuj/wklej), zalecane jest ich ręczne wpisywanie do zleceń w systemie bankowości internetowej lub o uważną kontrolę wklejanego numeru rachunku i porównanie tego numeru z oryginalnym, kopiowanym numerem rachunku
- Instalując jakiekolwiek oprogramowanie na komputerze należy zachować szczególną ostrożność, a w szczególności nie należy instalować albo uruchamiać oprogramowania pochodzącego z niepewnych źródeł oraz stron internetowych
Bank Spółdzielczy w Pińczowie nie świadczy klientom bankowości internetowej usługi „wsparcia” w kontaktach Bank-klient poprzez aplikacje wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego (np. AnyDesk, TeamViewer). Narzędzia tego typu często są wykorzystywane w ramach ataków przeprowadzanych w celu wyłudzenia środków klientów metodami socjotechnicznymi.
Dlaczego warto?
-
przelewy krajowe i zagraniczne
-
zlecenia stałe
-
wnioski 500+ i 300+
-
Moje ID – Profil Zaufany
-
doładowania GSM (telefonów)
-
obsługa Twoich kont przez Internet 24/7.